انواع استایل شلوار

اگر شما جزو اون دسته افراد باهوشی هستید که شلوارو جزو یکی از مهم ترین آیتم های یک استایل عالی میدونید ، این مقاله رخت درباره انواع استایل شلوار مناسب شماست.

اسکینی ( جذب یا لوله تفنگی)

شلوارمام استایل

شلوارمام فیت

شلواربوتکات یا دمپا

شلواربگ

شلوارنیم بگ

 شلوارکارگو(شش جیب)

شلوارواید استایل

شلوار لگ

شلواردامنی

شلوار بوی فرند

شلوار رکابی

شلوار جاگر

شلواربگفیت

 

اسکینی ( جذب یا لوله تفنگی)

شلوارهای جذب همانطور که از اسمش مشخص است ، جذب بدن میشود وحالت چسبان دارد و دقیقا فرم بدن را میگیرد و برای کسانی که بدن خوش فرمی دارند مناسب است ، این مدل شلواراز جنس پارچه جین کشی دوخته می شود ، حتی این مدل از جنس لاکرا (پارچه فولکش) هم طرفداران زیادی دارد.

 

شلوارمام استایل

شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند و قسمت باسن و ران آنها به طور کلی گشاد است و درقسمت مچ پا کمی تنگ میشود و از پارچه های فاقد کشسانی و کمی ضخیم تر نسبت به شلوارهای مام فیت استفاده میشود.

برای دانستن تفاوت شلوارمام فیت ومام استایل کلیک کنید

 

شلوارمام فیت

یکی از پرکاربردترین مدل شلوار ، شلوار مام فیت است این مدل شباهت زیادی به شلوار مام استایل دارد ولی قسمت باسن و ران آن فیت تر است و دورمچ آن خیلی فیت نیست ، برای دوخت این شلوار از پارچه ی جین کشی هم استفاده میشود.

 

شلواربوتکات یا دمپا

شلواربوتکات وشلوار دمپا شباهت های زیادی به هم دارند ، هردو از قسمت کمر تا زانو فیت تن است ولی شلوار دمپا از قسمت زانو تا مچ پا گشادتر است و دمپا آن حالت گرد می باشد ، اما شلوار بوتکات کمی جمع و جور تر و حالت زاویه دار می ایستد.

تفاوت بین شلواربوتکات وشلواردمپا بیشتر بخوانید درباره

شلواربگ

این مدل قسمت کمر آن فیت بدن است و هرچه به سمت دمپا شلوار میرود گشادتر میشود، یکی از محبوب ترین شلوارها در فصل بهار وتابستان ، همین شلوار بگ است مخصوصا برای کسانی میخواهند در فصل گرما از شلوارجذب و چسبان به دور باشند و یک استایل راحت و زیبا داشته باشند ، این شلوار طوری طراحی شده است که در قسمت کمربعضی ازآنها کش دوخته شده و راحتی آن را چند برابر کرده است.

 

شلوارنیم بگ

شلوار نیم بگ و بگ تفاوت زیادی باهم ندارند،  کمراین مدل هم به صورت نیم کش وهم به صورت ساده پرطرفدار است.

شلوار نیم بگ از بالا تاپایین گشاد است ولی گشاد بودن آن نسبت به بگ کمترو تقریبا به شلوار راسته هم نزدیک است ، شما میتوانید با استفاده از این شلوار در دورهمی های نیمه رسمی یک استایل کژوال و شیک داشته باشید.

 

 شلوارکارگو(شش جیب)

شلوارکارگو یا همان شلوار شش جیب قدیم که این روزها خیلی ترند شده است ، به خاطر داشتن جیب های بزرگ وزیادی که دارند به این اسم شناخته شده است . جیب های این شلوار در قسمت زانو ها و یا ساق پا قرار دارد ،  به یاد داشته باشید که این مدل برای استفاده استایل های رسمی شما مناسب نیست.

 

شلوار واید استایل

اگر به دنبال یک شلوارمتفاوت هستید ، شلوارواید را به شما پیشنهاد میکنیم این مدل قسمت باسن و ران پا جذب بدن است ولی از قسمت ران تا پایین شلوار گشاد است. شلوارهای در قد های کوتاه و بلند توجه خیلی ها را به خود جذب کرده است. واید